Юрыдычнaя і фінансавая бяспека Вашага бізнэса [Павал Шабека]

Абслугоўванне па-беларуску
75

Абноўлена: 17.05.2019

  www.business-law-security.by

  • Менск, пр.Ракасоўскага, 12/1

  +375 29 662 29 46

Час працы:
08.00-22.00

Юрыдычны, фінансавы і маркетынгавы аналіз дзейнасці Кампаній, адпаведныя паслугі. Дапамога ў адкрыцці бізнэсу, паслугі па кіраванні і яшчэ шмат чаго, што датычыцца Вашага бізнэсу.

Належнае кіраванне Кампаніяй патрабуе, перш за ўсё, веды яго зыходнага стану, звестак аб тым, як існаваў і развіваўся аб'ект у перыяды, якія папярэднічалі сапраўднаму. Толькі атрымаўшы дастаткова поўную і дакладную інфармацыю аб дзейнасці аб'екта ў мінулым, праз якія склаліся тэндэнцыі ў яго функцыянаванні і развіцці, можна выпрацоўваць упэўненыя кіраўнічыя рашэнні, бізнес-планы і праграмы развіцця на будучыя перыяды па-за залежнасці ад іх ролі, маштабу, выгляду дзейнасці, формы ўласнасці. Недастатковая фінансавая ўстойлівасць можа прывесці да неплацежаздольнасці арганізацый, да недахопу грашовых сродкаў для фінансавання бягучай або інвестыцыйнай дзейнасці, да банкруцтва, а залішняя - будзе перашкаджаць развіццю, прыводзячы да з'яўлення залішніх запасаў і рэзерваў, павялічваючы тэрміны абарачальнасці капіталу, скарачаючы прыбытак. Патрэбы ў фінансавым аналізе Кампаніі існуюць заўсёды, незалежна ад выгляду эканамічных адносінаў. 

Кожная з здзелак індывідуальная, кожны з бакоў мае на сваю мэту пры яе зняволенні. Правільна складзены дакумент, які рэгламентуе правы, абавязкі і яго юрыдычны аналіз - гэта залог будучага спакою і ўпэўненасці ў выкананні абавязацельстваў бакамі дагавора.

Маркетынгавы аналіз - аналіз дадзеных у маркетынгу, сабраных у выніку правядзення маркетынгавых даследаванняў, у рамках выканання задач комплекснага маркетынгу ( «4Р»), іх пераўтварэнне, сістэматызацыя, інтэрпрэтацыя і мадэляванне. Мэта маркетынгавага аналізу - садзейнічанне падрыхтоўцы прыняцця абгрунтаваных кіраўніцкіх рашэнняў ва ўмовах нявызначанасці рынкавай сітуацыі.
• вывучэнне рынку і абгрунтаванне рынкавых тэндэнцый;
• аналіз асноўных фактараў, якія ўплываюць на попыт;
• аналіз і абгрунтаванне стратэгіі цэнаўтварэння;
• выяўленне рэальных і патэнцыйных канкурэнтаў прадпрыемства;
• адзнака слабых і моцных бакоў дзейнасці, пераваг і недахопаў;
• ацэнка канкурэнтаздольнасці ў цэлым, выяўленне спосабаў павышэння канкурэнтаздольнасці;
• аналіз метадаў стымулявання збыту і абгрунтаванне выбару найбольш эфектыўных.

Даведка ад СВАІХ:

Выдатная беларуская мова і вельмі прыемны суразмоўца на тым баку.
 

Увайдзіце ці зарэгіструйцеся для таго, каб напісаць водгук.